Ta strona używa plików cookies dla celów statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmian ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Aby strona nie wykorzystywała plików cookies, należy zmienić ustawienia domyślne przeglądarki. Szczegóły w Polityce prywatności. Zamknij Zobacz więcej

Zadowoleni klienci

Jeśli korzystałeś z naszych usług, oceń nas – kliknij tutaj,

Dziękuję,

Leszek Wiśniewski

30 komentarzy na “Zadowoleni klienci”
  • obsługa przy przyjęciu samochodu do naprawy 5
    obsługa przy ustalaniu zakresu naprawy i kosztorysu 5
    skuteczność zleconej naprawy 5
    czystość auta po naprawie 5
    stosunek ceny do jakości obsługi 5

    Nigdy nie znałem wcześniej tak profesjonalnego serwisu samochodowego. Na francuzach znają się bez wątpienia.
    Dobre ceny.

    Natan, poniedziałek, 21 listopada 2016 @ 23:10
  • Bardzo dziękuję za wizytę i ciepłe słowa, zapraszam na regularne przeglądy – będzie mniej awarii. Leszek Wiśniewski

    Leszek Wiśniewski, środa, 21 września 2016 @ 12:44
  • Bardzo dziękuję za wizytę, zapraszam na regularne przeglądy – będzie mniej awarii. Leszek Wiśniewski

    Leszek Wiśniewski, środa, 21 września 2016 @ 12:43
  • Bardzo dziękuję za wizytę i ciepłe słowa, zapraszam na regularne przeglądy – będzie mniej awarii. Pozdrawiam i zapraszam Leszek Wiśniewski

    Leszek Wiśniewski, środa, 21 września 2016 @ 12:42
  • Bardzo dziękuję za wizytę i ciepłe słowa, zapraszam na regularne przeglądy – będzie mniej awarii. Leszek Wiśniewski

    Leszek Wiśniewski, środa, 21 września 2016 @ 12:34
  • Cieszę się, że udało nam Panu pomóc, pozdrawiam Leszek Wiśniewski

    Leszek Wiśniewski, środa, 21 września 2016 @ 12:34
  • Bardzo dziękuję za wizytę i ciepłe słowa, zapraszam na regularne przeglądy – będzie mniej awarii. Pozdrawiam Leszek Wiśniewski

    Leszek Wiśniewski, środa, 21 września 2016 @ 12:32
  • Bardzo dziękuję za wizytę. Pozdrawiam Leszek Wiśniewski

    Leszek Wiśniewski, środa, 21 września 2016 @ 12:31
  • Bardzo dziękuję za wizytę. Leszek Wiśniewski

    Leszek Wiśniewski, środa, 21 września 2016 @ 12:30
  • Bardzo dziękuję za wizytę i ciepłe słowa, zapraszam na regularne przeglądy – będzie mniej awarii. Leszek Wiśniewski

    Leszek Wiśniewski, środa, 21 września 2016 @ 12:30
  • obsługa przy przyjęciu samochodu do naprawy 5
    skuteczność zleconej naprawy 5
    skuteczność zleconej naprawy 5
    obsługa przy ustalaniu zakresu naprawy i kosztorysu 5
    stosunek ceny do jakości obsługi 5
    czystość auta po naprawie 5

    Jak najbardziej polecam. Takiego serwisu, to ze świecą szukać. Naprawdę 🙂
    Zawsze znajdują czas dla stałego klienta. Można liczyć na jakiś rabat.
    Cieszę się, że do każdego podchodzą tak indywidualnie.

    Natan, piątek, 2 września 2016 @ 9:31
  • obsługa przy przyjęciu samochodu do naprawy 5
    obsługa przy ustalaniu zakresu naprawy i kosztorysu 5
    skuteczność zleconej naprawy 5
    czystość auta po naprawie 5
    stosunek ceny do jakości obsługi 5

    Motoryzacja nie jest im obca. Znają się na samochodach,można na nich polegać.Dobre ceny za naprawy.

    Adrian, czwartek, 18 sierpnia 2016 @ 22:41
  • obsługa przy przyjęciu samochodu do naprawy 5
    obsługa przy ustalaniu zakresu naprawy i kosztorysu 5
    skuteczność zleconej naprawy 5
    czystość auta po naprawie 5
    stosunek ceny do jakości obsługi 5

    Zastrzeżeń brak. Widać, że znają się na samochodach i wiele potrafią.
    Na takich mechaników w dzisiejszych czasach trafić, to cud.
    Jestem zadowolony z usług.
    POLECAM!

    Patryk, poniedziałek, 1 sierpnia 2016 @ 5:35
  • Jestem zadowolony z naprawy w warsztacie. Naprawy wymagała klimatyzacja, wskazano na nieszczelność w kompresorze i naprawiono problem. Cena usługi na początku przerastała założoną kwotę na naprawę, ale ostatecznie zmieściła się poniżej minimalnej kwoty o której rozmawialiśmy telefonicznie.
    Mimo sezonu urlopowego wykonano diagnozę i naprawę w 7 dni.
    Warsztat zasługuje na polecenie

    obsługa przy przyjęciu samochodu do naprawy 5
    obsługa przy ustalaniu zakresu naprawy i kosztorysu 5
    skuteczność zleconej naprawy 5
    stosunek ceny do jakości obsługi 5

    Michał, wtorek, 26 lipca 2016 @ 13:21
  • Miałem kolizję na drodze. Telefon do warsztatu, odebrali mnie, naprawa kompleksowa zaledwie 2 dni, jeszcze rabat dali mi na samochód z wypożyczalni, bo miałem pilną sprawę do załatwienia. Bardzo dobry warsztat, w którym jest jeszcze szacunek do klienta, jego czasu i pieniędzy.

    Marcin Madej, wtorek, 26 lipca 2016 @ 9:12
  • obsługa przy przyjęciu samochodu do naprawy 5
    obsługa przy przyjęciu samochodu do naprawy 5
    obsługa przy ustalaniu zakresu naprawy i kosztorysu 5
    skuteczność zleconej naprawy 5
    czystość auta po naprawie 5
    stosunek ceny do jakości obsługi 5

    Nie znam lepszego warsztatu samochodowego w naszym mieście.
    Tu można liczyć na fachowe doradztwo w zakresie motoryzacji.
    Doskonały kontakt z klientem i dobre ceny.
    Panowie – tak trzymać!

    Bartek, wtorek, 12 lipca 2016 @ 6:08
  • obsługa przy przyjęciu samochodu do naprawy 4
    obsługa przy ustalaniu zakresu naprawy i kosztorysu 4
    skuteczność zleconej naprawy 5
    skuteczność zleconej naprawy 5
    stosunek ceny do jakości obsługi 4

    Janusz, wtorek, 17 maja 2016 @ 20:09
  • Jestem bardzo zadowolony z usług. Potrafią znaleźć przyczynę usterek, lubią wyzwania i nigdy nie zostawiają klienta z problemem.
    Godni zaufania i zaangażowani w to co robią.
    polecam

    Marcin, sobota, 26 marca 2016 @ 0:27
  • Dzień dobry,
    nazywam się Leszek Wiśniewski i jestem właścicielem warsztatu Auto Franpol, otrzymałem niepokojącą informację na temat moich mechaników.
    Bardzo proszę o naświetlenie mi problemu, na email; franpol@franpol.com.pl lub telefonicznie 605032414 a zrobię wszystko by sprawę dogłębnie wyjaśnić.

    Z uszanowaniem
    Leszek Wiśniewski

    Leszek, wtorek, 8 marca 2016 @ 10:41
  • Witam.

    Ogólnie Firma robi bardzo dobre wrażenie ,sposób podejścia do klienta ,profesjonalizm . W sytuacjach wymagających pomocy samego Szefa – niema z tym problemu.
    Wolę nawet zapłacić odrobinę więcej i mieć pewność że naprawa została wykonana fachowo .
    Poza tym wszystko na miejscu – sklep , elektryk , gumy , – nikt nie chciał mi wymienić windy szyby bocznej w vw golfie , – tutaj zrobiono to z marszu i na poczekaniu a co najważniejsze – dobrze.
    Polecam korzystanie z usług firmy Frampol nietylko właścicielom aut francuskich bo znakomicie
    radzą sobie z wszystkim markami .
    obsługa przy przyjęciu samochodu do naprawy 5
    obsługa przy ustalaniu zakresu naprawy i kosztorysu 5
    skuteczność zleconej naprawy 5
    czystość auta po naprawie 5
    stosunek ceny do jakości obsługi 5

    Dariusz, czwartek, 11 kwietnia 2013 @ 6:23
  • obsługa przy przyjęciu samochodu do naprawy 5
    obsługa przy ustalaniu zakresu naprawy i kosztorysu 5
    skuteczność zleconej naprawy 5
    czystość auta po naprawie 5
    stosunek ceny do jakości obsługi 5
    Jestem zadowolony.

    Rafał, środa, 1 sierpnia 2012 @ 17:05
  • Jadąc swoim Peugeotem po autostradzie pojazd zaczął słabnąć, w końcu zgasł. Miałem od kolegi wizytówkę Auto Fran-Polu, zadzwoniłem do nich po ratunek, szybko przysłali zaprzyjaźnioną pomoc drogową która zawiozła mnie do warsztatu za pomoc rozliczyłem się w warsztacie po naprawie pojazdu. Peugeota podpięto pod komputer, zdiagnozowano usterkę. Jeszcze tego samego dnia podjęto się naprawy. Jako że naprawa była czasochłonna wypożyczyłem auto zastępcze . Następnego dnia otrzymałem SMS-a z informacją o kwocie naprawy samochodu. Po przyjeździe do warsztatu przekazano mi co zostało wymienione, mogłem zabrać stare części. Cała usługa została wykonana profesjonalnie i wcale nie drogo. Otrzymałem fakturę z naprawę i transport. Zostałem poinformowany co jeszcze należy zrobić w niedługim czasie, aby jeździć bezpiecznie. Gorąco polecam, dawno nie spotkałem takiego profesjonalizmu i poszanowanie klienta. Moje auto jeździ jak nowe!

    Ryszard, piątek, 27 stycznia 2012 @ 20:11
  • Profesjonalny warsztat, fachowa obsługa, ekspresowe tempo naprawy (moje renault twingo odebrałem już w dniu, w którym oddałem samochód do naprawy), jestem w pełni usatysfakcjonowany, z czystym sumieniem polecam wszystkim.

    Szymon, środa, 18 stycznia 2012 @ 18:18
  • Bardzo dobrzy fachowcy,i bardzo mila obsluga.
    Jak najbardziej polecam!

    Ela, wtorek, 13 grudnia 2011 @ 19:35
  • Wielki porządek ,może cena nie najniższa ale za dobrą jakość trzeba płacić,za komputer trochę drogo ale faktura bez proszenia i dopłaty i rok gwarancji,abym nie musiał korzystać

    Piotr, wtorek, 14 czerwca 2011 @ 19:07
  • Podoba mi się to, że oprócz warsztatu jest również sklep, co ułatwia zakup części. Przyjechałam na wymiane żaróweczek i wszystko zostało zrobione szybciutko razem ze sprawdzeniem pozostałego oświetlenia mimo, że nie prosiłam, co śwaidczy o fachowości. Pozdrawiam

    Barbara, czwartek, 29 kwietnia 2010 @ 12:23
  • Skorzystałem z usługi pierwszy raz . I chociaż jeszcze nie odebrałem mojej ,,206-ki” chciałbym i ja dorzucić parę słów . W całości zgadzam się z moimi poprzednikami . Miła i fachowa obsługa , a przede wszystkim szybka . Autko oddałem wczoraj do naprawy , i mimo tego że sporo było do naprawienia jutro rano mam już odbiór ! Po prostu jestem mile zaskoczony . Oczywista będę wszystkim znajomym którzy mają auto francuskie polecał tą firmę …pozdrawiam …

    Zdzisław, czwartek, 1 kwietnia 2010 @ 15:51
  • Obsługa konkretna i fachowa. Szybka reakcja – naprawa. Rozmowa rzeczowa! Jestem zadowolony ze sposobu współpracy. Polecam!

    Michał, środa, 17 marca 2010 @ 20:13
  • Wiele razy korzystałem z usług warsztatu i jestem bardzo zadowolony. Obsługa fachowa i rzetelna, pracownicy sympatyczni. Polecam!

    Dawid, sobota, 13 lutego 2010 @ 12:13
  • Korzystam z usług zakładu od lat. Jestem bardzo zadowolona. Auto jest robione szybko i dokładnie. Mam pewność,że jeżdżę sprawnym samochodem. Do tego miła i profesjonalna obsługa. Na pewno nie zmienię warsztatu na inny;)

    MAGDA, środa, 27 stycznia 2010 @ 8:09

Oceń nas i podziel się swoimi sugestiami

pracę biura obsługi klienta przy przyjęciu samochodu do naprawy
pracę biura obsługi klienta przy ustalaniu zakresu naprawy i kosztorysu
skuteczność zleconej naprawy z perspektywy kilku dni eksploatacji
czystość auta po naprawie
stosunek ceny do jakości obsługi

Jeśli masz chwilę, oprócz wybrania ocen, napisz także swój komentarz lub sugestie!


email