Ta strona używa plików cookies dla celów statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmian ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Aby strona nie wykorzystywała plików cookies, należy zmienić ustawienia domyślne przeglądarki. Szczegóły w Polityce prywatności. Zamknij Zobacz więcej

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę u was naprawić auto innej marki?

Tak, oczywiście. Naprawiamy samochody wszystkich marek, włącznie z busami. Możemy zamówić potrzebne do naprawy części zarówno oryginalne,  jak i zamienniki. Szczegóły możemy ustalić pod nr telefonu (71) 71 71 388.

Czy mogę u was zrobić obsługę filtra FAP/DFP?

Tak, wykonujemy usługi polegające na dolaniu płynu FAP, czyszczeniu lub wymianie filtra. Montujemy także emulatory filtra FAP.

Czym się różni przegląd bieżący od wymiany oleju?

Polecamy przegląd bieżący w naszej firmie. W skład tej usługi wchodzi wymiana oleju, kpl. filtrów (kabinowy, powietrza, paliwa, oleju), kasowanie inspekcji olejowej, wymiana przepalonych żarówek oraz kompeksowe sprawdzenie auta wg.  załącznika – Przegląd bieżący.

Czy dajecie gwarancję na wykonywane usługi?

Gwarancja objęte są zlecone przez klienta wykonane usługi. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy na podstawie faktury VAT lub paragonu, które zawsze są wystawiane przy odbiorze pojazdu. Gwarancji nie podlegają usługi niewykonane w naszej firmie.

Czy wymieniacie paski rozrządu?

Wymieniamy kompletne zestawy rozrządu – tj. pasek, rolki: napinającą i prowadzącą paska rozrządu, pompę wody (jeżeli jest napędzana paskiem rozrządu), płyn chłodzący, uszczelniacze wału i wałka rozrządu oraz pasek osprzętu (dlaczego zawsze sprawdzamy stan paska osprzętu? kliknij tutaj). Oczywiście na specjalne życzenie klienta możemy wymienić sam pasek rozrządu, jednak jest to usługa niezgodna z zaleceniami producenta samochodu i nie udzielamy na nią gwarancji.